zaterdag 19 mei 2012

What we wore

Ik ga eerlijk zijn, ik kijk graag naar de mensen. Ik kan echt genieten van een fietstocht om van dichtbij al die verschillende verhalen te kunnen zien: een oma met haar nog oudere hondje, een verliefd koppeltje verstopt achter een struik, gezinnen in alle vormen, kindjes die uitbundig naar je zwaaien in hun bakfiets,...Het boeit me om te zien wat iedereen doet, waar ze naar toegaan en nog het liefste wat ze dragen. Noem mij gerust een gluurder, ik geef mezelf eerder de titel van 'observeerder'.

Op de blog van bleubird en die van Brinja wordt daar heel tof op ingespeeld. En zo ging onlangs polkadotjes mina dotter hiermee ook aan de slag. Ik volg hun voorbeeld en doe graag mee. Soms alleen, soms met de zussen, de broer, het lief,...Dit keer samen met de grote zus en de hond :)




5 opmerkingen:

  1. Leuke foto's en mooie outfits van jullie allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, zalig! Blij dat je dit doet. Geweldige foto's.
    En zeg, ik had die van BlueBird nog niet gezien. Zo'n toffe reeks zeg. Ik wou dat ik mijn lief zo ver meekreeg. Helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Jullie zien er prachtig en vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ polkadotjes: Die van Bleubird zijn echt geweldig! Ook hier zal het even duren voor ik het vriendje mee op de foto krijg maar geduld wordt vaak beloond :)

    BeantwoordenVerwijderen