maandag 19 september 2011

Kijk eens wat er hier binnen waait!

Een vreemde bak...



















Even een kijkje nemen, zit daar iets in? Iets wat ik hoop dat er in zit?



















Joepie!!! Een doos vol retro-patroontjes!



















Voor elk wat wils! Hierbij een greep uit het aanbod.
Zo hebben we de zwangere vrouw:



















De werkende man:



















De kinderen:



















Parelwitte bruidjes:



















De trendy retro vrouw:



















De iets minder trendy vrouw:



















En (zelfs) de hond!:



















Daarnaast ook nog een stapel stofjes, linten, knopen,...
Hip hoi mijn dag is goed! Dank je wel mamy!


17 opmerkingen:

  1. Wauw zeg, om jaloers op te zijn. Er zitten echt wel een aantal pareltjes bij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwh zeg! Kan best geloven dat je dag goed is...
    Gelukszak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie daar meteen al een aantal patronen tussen zitten die ik eens zou willen uitproberen! Zalig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai! Zo'n schatkisten vind ik nu nooit op mijn deurmat zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn mond valt open, wauw zeg! Misschien eens een overteken sessie houden op het stiksel :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wil ook precies zo'n mammie!!! Zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil ook zo'n mammie... :(
    Daar zal je vast en zeker een hoop plezier aan beleven

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooh zalig! Maak eens zo'n fout 80s patroon, dat zou nog 'ns grensverleggend zijn in blogland :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geluksvogel! wat een mooie, mooie patroontjes!!

    BeantwoordenVerwijderen