maandag 16 mei 2011

Waar een mens vrolijk van kan worden...

....fijne knoopjes!
Vorige week zaterdag ging ik naar een rommelmarkt in Antwerpen met een paar goede vriendinnen. Heerlijk weer, vrolijke muziek, aangename sfeer en zoveel leuke spulletjes aan twee keer geen geld! Hieronder een stukje van mijn buit.




















...vrolijke regenboogkleuren! Later hier meer over.




















...nieuw leven in het vogelkastje! Kleine vogeltjes die roepen op eten en
twee 'vogelouders' die heel de tijd aan en af vliegen met eten voor de kroost.
Kortom om vrolijk van te worden!


















7 opmerkingen:

  1. Zucht... :) Ik ben heel erg benieuwd naar die regenbogen... :)

    Gewoon van je blogberichtje te lezen, voel ik de vrolijkheid en het ontspannen gevoel naar me toe komen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh knoopjes :) Daar wordt een mens blij van. mijn knopendoos is inmiddels zo leeg ik moet nodig ook eens tegen wat 'koopjes' aanlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die groene en donkerrode knopen! Allez, eigenlijk allemaal! You lucky girl! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben jaloers op je knopenvondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi en ik denk dat ik weet wat je met die regenboogkleurtjes gaat doen! (jaja mondje toe, ik weet het zus:))

    BeantwoordenVerwijderen